8 September

2011-09-08 21:44:27
Allmänt

Idag började dagen segt som alla andra dagar, men jag hoppade upp ganska snabbt för att fixa lite och sedan äta innan jag skulle iväg på massage.
Hade en ny massör idag hon var faktiskt duktig. Körde ryggen och även benen. Hon sa att jag var svullen och även väldigt väldigt spänd på två av mina muskler i ryggen, och det kan jag känna av nu att ajg är lite öm.

Gick sedan till stan för att möta upp zinke för att sedan åka hem till mig och vänta på att mamma skulle ringa så att vi kunde hämta upp henne.
Jag och mamma åkte sedan till ikea i helsingborg och shoppade lite smått.
Hade bestämt mig för fyra saker men det blev lite mera. Är hel nöjd med allt och imorgon blir de nog lite fix med sakerna som jag köpt.

Tänkte även ta och handla lite imorgon blir en runda till flygstaden sedan söka lite jobb. Blir även en runda in till stan för att köpa en ljus sak osm jag gärna vill ha.

Nej nu blir de film en liten stund sen sängen..
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: