7 Januari

2012-01-07 16:50:51
Allmänt

Då var vi inne på det nya året, året 2012 tycker fortfarande att det är ovant att skriva dessa siffor.
Har haft en bra jul och nyår lika så, har varit lugnt men ändå lugnt.  Så nu sitter jag här på min sköna plats i soffan och bara njuter.
Försöker komma på lite låtar som man kan ta o ladda ner, jag ska nämligen börja träna på gym och då kan det underlätta med lite nytt i lurarna. Så om ni har någon ide eller ett bra tips tveka inte på att sända det till mig:).

Ska som sagt börja på gym nu, min sjukgymnast rekomenderade det så fick lite rabbat så nu ska jag köra i 3 månader framåt sen får vi se hur det blir:). Blir ben, rygg, mage och så även lite kondition på det så det ska bli nice och intressant :).

Ikväll blir det väl chill kväll, känner inte för att göra något men ändå så gör jag det på något vis, men de få bli lugnt :). Imorgon vet jag inte vad som händer, vad säger du ?

Nu blir det nog en snabb diskning för jag hatar när det bara växer o växer så få bli en nu!!


Kommentarer
Aldenfalk

Fan vilken nice blogg design, dock lite för mkt rosa för min smak :p haha

2012-01-09 @ 17:01:13
URL: http://aldenfalk.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: