23 April

2012-04-23 19:56:34
Allmänt

Tjoooosan...

Måndag idag ny vecka nya tag som alla alltid säger även jag, eller jag skriver det här i alla fall..
Dagen idag har jag spenderat på Folkuniversitetet som vanligt som alla andra dagar, har sytt och nålat och haft mig, inte allt för roligt men måste man så måste man..
Ätit lite korv med bröd och jag också gjort idag när jag kom hem och nu börjar jag känna hungern komma krypande, är väldigt sugen på cola också men det finns det ingen hemma..suck.

Väntar på ett samtal denna eller nästa vecka jag hoppas på denna och jag hoppas verkligen att det är bra, usch jag vill inget hellre herregud jag vill jag vill jag vill jag vill, snälla motte de vara de!!

Imorgon blir det träning på eftermiddagen med min kära mor, hon har allt lärt sig inställningarna och så nu på gymmet så de ser bra ut tycker jag:).
På fredag blir de bowling med girlsen, blir nice nice, vi få se vem som kammar hem vinsten..

Nu ska jag ta mig en titt i kyl, frys och skafferi för att se om det finns något att smaska på :)


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: