21 April

2012-04-21 18:33:17
Allmänt

Ja jösses, det var inte igår kan det har att göra med att jag inte känt intresset och inte haft tiden till bloggen?
Tiden har i alla fall varit bra sen jag skrev senast, är inte så mycket nytt. Söker jobb och bor kvar där jag bor hahha..
Idag har jag varit hos min kära mor och hjälpt henne lite i trädgården eftersom zinke har jobbat.
Fick till entren väldigt bra tycker jag och sen på ett annat ställe också, nu ser det mera hemtrevligt ut och framför allt välkomnade, verkligen super..
Om vädret håller i sig imorgon blir det en tripp dit igen för att se om det finns något att göra.

Har haft lite funderingar på att göra en tatuering, men är inte helt 100 ännu, dels har jag inte pengarna till det sedan är jag inte helt säker på vad som skall göras, men nästan till 100 är jag det.
Det blir nog innom en snar framtid i alla fall..

Har även planer på att köpa lite nytt till hemmet, som två par lampor, en spegel och lite nya blommor. Men det får väntas med tills pengarna finns.

Resten av helgen vet jag inte vad jag ska hitta på, men nästa helg ska jag i alla fall bowla med tjejerna kommer bli trevligt, få se vem som har turen att vinna :).

Nej nu är det dags att se klart filmen vi tittade på igårkväll..
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: