18 Januari

2012-01-18 08:19:25
Allmänt

God morgon världen, då var man uppe med tuppen idag också.  Fick för mig att jag skulle tvätta idag när jag vaknade, fråga mig inte vad det kom ifrån? Men jag gick och kollade om det fanns tvättid och det gjorde det.
Så nu är jag igång med tvättandet, det sköna är när man tvättar här är att man behöver inte stressa eftersom det bara finns två tvätttider att välja mellan 7:00-13:30 eller 13:30-21:00, så ingen stress precis underbart skönt.

Funderar även på att städa här hemma idag en aktiv dag i hemmet med andra ord.
Igår var jag och tränade med Nina, vi körde lite längre och lite bättre än vanligt kändes det som i alla fall. Hade dock lite ont i ena benet igår när jag gick och la mig så fick bli en värktablett. Jag hoppas verkligen att värken kommer gå över nu med träningen annars får det bli att söka upp doktorn igen om det sitter kvar.

Förresten tvn slutade att fungera igår helt plötsligt, blev myrornas krig och jag tänkte "jaha nu får vi hyra en bil så att vi kan få den fixad." MEn som tur var funkade den imorse när vi gick upp, lättnad.

Nej nu ska jag återgå till mitt tvättande.


Kommentarer
Andreas

Var ett tag sen jag var inne här, sorry.

Vad var det för film ni såg den 12:e? Och var den bra?

2012-01-20 @ 22:33:09
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: