29 April

2012-04-29 13:51:51
Allmänt

Söndag och helgen är snart över, det har varit en bra helg faktiskt. Fredagen blev de bowling och mat med tjejerna på B&B. Jag kom på tredje plats 8 poäng efter milla som vann och 4poäng efter Michelle som kom två.
När vi var klara blev de lite velade vad alla ville göra, men slutade med att jag, Michelle och Milla drog hem till mig och smuttade lite på vin och cider och spelade lite kortspel. Davids kompisar kom också sen så vi satt alla och hade det trevligt :).

Milla och Michelle drog sen hem och då hängde jag med David och dom ut, gick bland annat till Morfars, längesedan man var där, få  bli flera gånger.. Men det var trevligt ute, mycket folk och inte allt för kallt..

Lördagen blev då chill dag, efter fredagens bravader, och idag är det tvätt dag. Alltid lika kul att tvätta, få väl ta och städa lite också när jag ändå är igång med tvätten kanske.

Imorgon börjar vi även vår nya diet, men bättre mat, mer regelbundet så det ska bli kul och se hur detta ska gå. Blir att åka iväg sensare och handla in lite saker som saknas.
Är även halvdag för mig imorgon så slutar redan klockan 12 imorgon, så ska väl ut och njuta av vädret imorgon nästan tycker jag, dom har lovat sol så det hoppas vi på..

Nej dags att plcoka in disken och sen sätta igång kanske, på med musiken så går det tusen gånger lättare..
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: