11 Maj

2012-05-11 07:53:14
Allmänt

Sex dagar sedan jag skrev senast, vad har då hänt på dessa dagar? Jo jag har varit i stockholm för att se derbyt mellan aik-djurgården vilket var en helt okej match. Tyvärr blev inte resultatet som jag hoppats på men de var nära, men som man säger nära skjuter ingen hare.
Träffade min bror innan matchen och gick och åt lite innan matchen, på en pizzeria där min bror är stamkund fast han inte ens bor i stockholm, tyckte jag var lite kul..

Har väl inte hänt så jätte mycket mera än så det är väl höjdpunkten på hela veckan. Vi håller fortfarande på att äta bättre här hemma  och oftare. Det går i vågor men det funkar, ska börja leta lite mera recept så ska de nog gå ännu bättre. Inget socker heller sen den 30 April och där är jag stolt över mig själv, ingen coca cola, chips, godis eller något liknaden.. Där får vi en klapp på ryggen!!

Idag tänkte jag mig att jag skulle åka ner till Ängelholm och söka lite jobb, så får vi se om det ger något resultat vid denna tiden på året. Har inga stora förhoppningar men man vet aldrig..

Nej nu ska jag ta mig en dusch och sedan göra mig iordning för att vara redo för att ta bilen ner till Ängelholm.

Ikväll blir det bio Avengers väntas, var även på 21 jump street förra helgen, den rekomenderas starkt!!

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: