10 Januari

2012-01-10 13:54:07
Allmänt

Då har vi börjat på denna veckan också, har haft huvudvärk sedan igår och den sitter fortfarande i men jag hoppas på att den kryper bort snart.
Igår ringde jag en massa samtal, var på arbetsförmedligen i över 1 timme, var kö men ändå inte så många det gick bara väldigt segt och mitt ärende tog väl högst 5 minuter men så är de, man har inte brottom när man ej har jobb egetligen hehe.

Idag har jag inte gjort mycket bara vilat på grund av huvudvärken, ätit lite och nu sitter jag i soffan igen.
Senare om sisodär 3½ timme ska jag till gymmet och träna lite med Nina.

Hade tänkt gå till stan idag men så blir de nog inte har inte orken att göra de, kanske blir snabbt innan jag ska möta Nina i stan få se, annars blir det en annan dag.

Imorgon får vi se vad som händer, får ta dagen som den kommer även om jag har lite att ringa och göra.

Nej nu ska jag vila lite till tills jag ska iväg :)
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: