30 April

2012-04-30 13:38:13
Allmänt

Då har vi måndag idag och solen är just nu bakom molnen, men vi få hoppas på att den kommer fram igen snart.
Idag var det som sagt dags för den nya dieten att ta form, jag är ingen frukost människa så frukosten var ingen lätt match, åt inte upp allt men de kommer väl med tiden.
Till mellanmål var det dags för keson, men nej det var inget för mig så får ta och testa kvarg istället.
Lunchen var god bulgur, kyckling,sallad, sås på kvarg och knäckebröd det tackade jag inte nej till, nu är jag mätt men om 1-1½timme blir de mellanmål igen.

Annars hände det nog inte allt för mycket idag tror jag, blir nog lungt känner mig trött och seg och orkar nog inte göra något alls.
Vi får väl se kanske dyker upp något.

Nej nu ska jag kolla lite på tv innan jag tar tag i disken :)
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: