19 December

2011-12-19 17:44:04
Allmänt

Svar till Andreas: Ja det har blivit så haha, har tänkt att fota lite och lägga in så det blir lite oftare men så har det inte alls blivit.
Ja nej vi har tyvärr inte fått det eftersom vi inte vet vart vi vill ha allt :/ men det kommer nog snart.



Då var det mörkt ute igen, ingen snö på backen så ljusare blir det inte. Lite skönt men ändå inte på samma vis.
Julafton närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska redo faktiskt. Har handlat 2 julklappar och mer blir det inte. Blir till Simon och Elin som dom får tillsammas så får vi hoppas på att dom blir nöjda, men det tror jag allt att dom kommer att bli :).

I veckan är det fullt upp där det inte går klämma in något mera nästan.
Sjukgymnasten, handla julklappar med Zinke, handla mat, systemet, möte med en arbetsförmedlare, tvätta, städa med mera så fullt upp är det med andra ord.

Förra veckan kollade jag och även lyssnade på musikhjälpen, helt sjukt att dom fick ihop över 18 miljoner för att flera flickor ska få gå i skolan. Var som klistrad, väldigt bra radio och radio röster det passade bra ihop.

Ta en lyssnare på timbuktus flickan och kråkan, en underbart härlig låt!!

Kommentarer
N I N A svarar

Tack så mycket :) Vi köpte oss två rullar för 75 kr/st men använde bara en plus någon centimeter från den andra så det blev ju absolut inte över 100 kr ens :) Det tog mig 2 timmar så klippte jag till alla rutorna själv också :) Lycka till!

2012-01-06 @ 06:54:17
URL: http://nicaah.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: