1 Maj

2012-05-01 17:07:22
Allmänt

Då är vi inne på maj månad, och denna inledning för 10 solar av 10 möjliga. Har varit eller är fortfarande underbart väder ute.
Jag och David åkte hem till mamma och zinke idag vid lunch för att grilla lite, är inte grillad mat underbar?
David åkte sedan vidare efter maten för att skejta, vilket han fortfarande gör, jag stannade kvar och kom precis hem. Har varit ute och njutit av vädret har har nog allt fått lite färg, det är en början i alla fall.

Snart blir de en dusch sen blir det att laga lite mat till morgon dagen. Imorgon blir det som vanligt till stället sen får vi se vad som händer.

Om en vecka blir det stockholm för fotboll aik-djurgården det ser jag verkligen fram emot och jag hoppas även vädret håller i sig då.

Nej nu ska jag surfa lite innan de blir en dusch!!

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: