5 Maj

2012-05-05 15:42:40
Allmänt

Då var helgen här, och vi har haft jätte fint väder förutom igår var lite små grått och idag lite blåsigt. Men man får njuta när solen tittar fram.
Brände mig när jag var hemma hos mamma 1maj så har inte kunnat njuta dock så mycket, men lite i alla fall.

Har inte hänt så mycket annars, har börjat äta bättre och slutat med sockret nu. Började i måndags och har inte rört socker alls, ingen coca cola eller chips/godis.
När verkligen stolt över mig själv att jag klarat av detta så bra, och känner att jag verkligen kan sträcka på mig och vara stolt över mig själv.

Idag ska jag och David på bio blir 21 jump street, ser jag fram emot. Vi har fortfarande biopengar kvar på våra presentkort som vi fick i julklapp så de blir kanoners!!

Imorgon ska jag och mamma förmodligen ta en runda till ikea och kolla läget lite och shoppa något litet kanske?
Vi få se hur de blir med de..

Stockholm på tisdag då det är dags för derby aik-djurgårn, min kära bror bjuder mig på matchen så det tackar jag inte nej till. Så jag hoppas att vädret håller uppe och att de blir sooooool..

Kommentarer
Andreas

Så du har börjat uppdatera bloggen igen? Då får man hålla koll! :)

Grymt det med dieten, starkt att hålla sig undan sockret, fortsätt så!

2012-05-06 @ 00:12:01
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: