13 Januari

2012-01-13 15:50:57
Allmänt

Då var det den så kallade otursdagen idag, fredagen den 13 vi får väl se om det bara är skrock eller om det händer något.
Jag hade tänkt gå till gymmet i morse, men mitt huvd sa nej tack så jag gick och la mig igen och vilade lite.
Nu har tvättiden börjat så jag håller på att tvätta de första makinerna så snart ner för torkning.

Idag händer det väl inte så jätte mycket mera blir bara lugnt och chill dag. Få se om det är något på tvn ikväll eller vad som händer.

Var och tränade igår blev en snabbis på 30-40 minuter, skippade löpningen och körde bara på vikter iställlet.
Skulle nämligen på bio så det fick bli så.
Får väl bli träning i helgen tror jag, sen nästa vecka köra igår mer o bättre.

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: