6 September

2011-09-06 18:03:43
Allmänt

Vaknade väldigt väldigt sent idag, jag hade inte orken att ta mig upp ur sängen. Mamma ringde och kollade om jag var hemma senare och då bestämde jag mig för att nu jävlar får jag gå upp.
Började faktikst med att ta undan disken och börja plocka undan allt i köket, sedan börja städa toaletten. Hann dock inte så mycket för mamma kom och knackade på och undrade om jag skulle med och fika, vem tackar nej till fika?
Åkte iväg och fikade sedan tog vi en runda på stan och jag hittade en "klot" man tänder som det är gas i eller vad det nu heter.
Tror jag ska in imorgon och köpa den faktikst fastnade för den helt enkelt. Hade även tänk söka jobb imorgon, måste bara hämta skrivaren hos Davids mamma så att jag kan skriva ut mina cvn så att jobben blir sökta.

Har ätit hembakad pizza idag verkligen mumma, med riktigt kall cola, ooooh det vattnas i munnen hahha.
Ska väl plocka iordning nu sedan städa klart toaletten hade jag tänkt.

Ikväll blir det tv för hela slanten för att imorgon är det en ny dag:)
Kommentarer
Andreas

Den där pizzan lät inte dum, hehe.

2011-09-06 @ 23:15:22
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: