5 September

2011-09-05 14:30:21
Allmänt

Usch idag är det en seg dag, jag som gick upp i tid för att får saker gjorda har inte gjort något ännu och ändå har det gått flera timmar. Det blir nog så när man sitter inne och hemma mycket att energin tar slut. Det är annorlunda om man kommer ut och arbetar då får jag mera energi än vad jag har nu.
Men jag tänkte ta tag i det nu ändå efter detta inlägg, sätta på lite musik så att jag får ltie mera energi.

Jag har i alla fall varit ute och handlat lite smått till maten idag. Regnet öste ner men jag gav mig ut ändå för att få det gjort annars hade det säkert inte blivit gjort.

Händer inte så mycket mera idag än att jag ska fixa allt, ska in en stund till stan sen hade jag tänkt med David annars är de lugnt.

På torsdag blir det ikea med mamma i alla fall sen får vi se vad som händer i veckan..
Nej på med musiken för här ska städas..
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: