4 September

2011-09-04 13:52:02
Allmänt

Idag är det underbart väder ute, solen skiner och värmen flödar. Man kan bara njuta och vädret idag.
Håller på att diska här hemma eller nu har jag en lite mat paus, men sen ska jag fortsätta och sen blir det nog även en städning. Tråkigt att vara inne en sådan dag men jag har ingen lust med att gå ut egentligen, vad ska jag göra ute?
Senare idag ska jag och David hem till mamma och zinke och ta oss en grillning. Underbart gott ska det bli, var längesedan man tog sig en grillning.
Annars kommer det väl inte hända så jätte mycket mera idag än städning och grillning.

Imorogn blir det massage på morgonen i sköna 50 minuter, tror jag ska köra på rygg och armar imorgon med. Är underbart skönt när man bara ligger och slappnar av och blir masserad.

Ska börja springa med hade jag tänkt har köpt nya kläder så att jag får väl ta och sätta igång med det. Få se kanske blir det en runda imorogn?

Ikea blir det även i veckan med mamam, jag behöver komma ut lite för att få annat att tänka på.
Nej nu ska jag äta lite mera innan jag tar tag i resten.
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: