30 September

2011-09-30 19:01:00
Allmänt

Då var det fredag och sita dagen för denna månaden, imorgon är det en ny och tiden bara rusar iväg tycker jag.
Vaknade inte så tidigt idag för David väckte aldrig mig, jag sover hyfsat hårt på morgonen nämligen. Men jag bestämde mig för att gå in till stan till monki för att inhandla 2 stycken nya tröjor, är jätte nöjd och tycker dom är hur mysiga som helst, de hade ändå endel saker där jag ville ha, har aldrig varit inne så innan i butiken men kanske dags för ändrig på det istället för det gamla vanliga?

Är även tvätte dag idag, tråkigt men så är det. Är inte så mycket som tur är sista maskinen är i nu och är klar om 30 minuter så blir en tidig avslutning på tvättningen idag.
KÄnner mig inte så kry idag är seg har huvudvärk och är varm och kall, ska hem till Natha imorgon hoppas det går ska bli mys med vin o ostkväll, fast jag kör något annat gillar verken ost eller vin heheh. Men jag hoppas jag mår bättre tills imorgon i alla fall :)..

Längtar tills de kommer och tapetsera om i lägenheten så att man kan få helt iordning här hemma, nu är det ingen ide att fixa något eftersom de ändå ska göras om så det känns bara onödigt tycker jag. Har gått en månad nu så nu kommer de nog snart, kommer bli så ljust i vardagsrummet, slippa dessa svarta tapeter så mörkt och dysstert nu till höst och vinter så ska bli härligt med lite ljuse i rummen :).

Får även inhandla hathylla eller något liknande till hallen eftersom det inte finns någon, och jag vill inte ha hfabs ruttna gamla hatthylla heller. Men vi få se om det blir hatthylla eller vad det blir men de blir kanoners när det är klart:).

Nej nu ska jag kolla lite på nätet och vila så att jag blir bättre:)

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: