3 September

2011-09-03 14:23:07
Allmänt

Då var det lördag idag, grått och trist som vanligt.
Idag har jag en enorm huvudvärk som inte vill försvinna, den bara sitter kvar och irriterar mig och värker, men jag hoppas på att det blir bättre om en liten stund.

I torsdags så var jag på gekås och små shoppade lite, köpte bla en ny jacka och lite annat smått och gått. Blir lite mera sen kanske när man fått nya tapeter coh allt, då man vet vart man ska sätta upp alla saker och allt.

Igår var vi ute och åt pizza ett litet gäng, trevlans var det. Sen blev det hem till michelle dääe vi spelade lite spel sen efter det åkte jag hem och la mig nästan direkt.

Idag är det tvätt dag, orkar inte egentligen för min enorma huvudvärk men jag får väl vila mellan tvättarna nej nu ska jag vila mitt lilla huvud lite.

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: