29 September

2011-09-29 18:38:12
Allmänt

I morse kände jag mig sliten, hade huvudvärk och kände inte alls för denna dagen i princip. Men efter att klockan hade tickat på lite så tog jag bilen hem till mamma.
Skönt väder blev det efter ett tag och jag tänkte snygga till bilen lite, blev tvätt och städdags och nu är den finare hehe..
Kom hem och lagade hamburgare och nu sitter jag här och degar. Har inte hänt så jätte mycket mera idag.

Ska kanske hem till mamma sedan och kolla på ishockey men är inte helt säker på detta.

Imorgon är det fredag och då funderar jag på att ta en runda in till stan och inhandla en mysig tröja, få se om jag kan få med mig mamam in kanske??

Nej nu har jag inget att skriva så hej..
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: