28 September

2011-09-28 11:25:35
Allmänt

Oj oj oj så kan jag inleda detta inlägg, ett tecken på att jag är stolt över mig själv. Detta är andra dagen jag gått upp 06:10 för att göra David sällskap vid frukost, men även för att göra mig själv en tjänst så att jag kan komma in i en rutin att vara uppe tidigt utan att sova och sova.

Som sagt igår gick jag upp med tuppen och åt frukost med David innan han åkte iväg till jobbet. Jag tog mig en dusch och gjorde mig ordning. Tog sedan en till frukost vid 9.tiden för magen kurrade. När klockan slagit 10 tog jag cyklen in till stan och sökte jobb. Gick faktiskt bra och jag kände mig nöjd och åkte hem och åt sen var jag död när jag satte mig i soffan. Blev sen en lugn kväll med lite matlagning.

Idag ringde klockan igen, fukost och vid 7tiden tog jag mig ner till källaren och började tvätta. GJorde mig iordning för även denna dagen skulle det sökas jobb.
Har precis kommit hem nu och ska snart ta mig en sallad oehört sugen och magen börjar känna hunger.
Idag blir det nog lugnt också men lite matlagning som står på listan annars inte så mycket mera.

Nej nu ska jag ta och göra mig i sallad.

Kommentarer
Andreas

Bra att arbetssökandet kändes bra, hoppas det ger utdelning!

2011-09-29 @ 21:40:38
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: