24 September

2011-09-24 18:05:04
Allmänt

Lördag idag och även denna månad börjar lida mot sitt slut, nu går tiden undan. Usch jag hoppas att allt löser sig nu snart, vill inte gå hemma mera.

Men idag har jag faktiskt jobbat, tror det eller ej men på HBK matchen hehe. Lite virrigt, mycket att hålla koll på trycka dit, riva biljetter, hålla koll på hur många barn som går in som är under 12 år, trycka in antalet som kommer in, usch det kan inte blivit rätt hos mig. Mycket virrigt i början och alla gick i min kö, knappt inget folk i dom andra herregud vad jag fick jobba haha..

Fick gratis mat plus dricka men jag tog bara drickan eftersom jag ej var hungrig. Får även se på matchen men jag kände att nej hbk-syrianska är inget jag känner för att se.
Om det blir jobb nästa hemma match tackar jag inte nej, då blir det gratis att se djurgården och det hade inte varit fel inte. Så vi få se :)

Igår var Davids mamma här det var mysigt, vi hyrde film och beställde pizza och hade det trevligt. Mycket skrattande, en oehört bra film..

Idag blir de nog lugnt hemma, inget speciellt planerat. Så nu ska jag surfa lite och bara vara :).

Svar till Andreas: Vad det gäller utbildningen jag sökt har jag tänkt om lite, och ska kolla upp lite saker och sen söka igen, men jag hoppas på att det löser sig med allt snart:)

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: