22 September

2011-09-22 15:07:05
Allmänt

Idag var jag hos sjukgymnasten men han kunde inte hitta något "fel" på mig. Värken i benen eller knäna som läkaren sa att de satt. Vi ska avvakta 1 månade sen om det inte hjälper med något så blir det en tid hos kiropraktorn. Så jag hoppas på en ny tid.

Ska iväg och handla en sak som saknas till middagen idag, men de går nog snabbt.
Imorgon ska jag in till stan, till vägledningscentrum och kolla en sak med utbildningar. Har även något samtal jag skall ringa så det blir nog en bra dag imorgon hoppas vi på!!

Helgen ska jag kanske förmodligen jobba på lördag annars är det inte mycket mera planerat, bara att de är tvättedag imorgon istället då.

Nej om man skulle ta och ta sig bort till willys och handla så att maten blir klar i tid sen :).
Kommentarer
Andreas

Hoppas det blir bra med benen snart!

Vad är det för utbildning du sökt?

2011-09-23 @ 01:34:25
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: