17 September

2011-09-17 19:26:16
Allmänt

Lördag lördag lördag lalallal.. Har varit och rensat i Davids garage idag på morgonen tog ett tag och hjälpte även mamma och zinke med en sak till båten.
Sen var det hem och laga lite mat och sedan börja med tvätten, håller fortfarande på att tvätta det är mig en lång tvätttid vi har:).

Har inte gjort så mycket mera tänkte se hockey innan på tvn men de funkade inte så det sket sig, men jag är i alla fall duktig och tvättar.
När David kommer hem ska vi åka till hans mamma och hälsa på lite:) Blir lite pizza och fika mumma :)..

Imorgon ska jag upp till syster ska bli kul att busa lite och bara umgås, har inte setts sen i somras så de ser jag verkligen fram emot.

Nej nu ska jag se om det är något på tvn för snart blir det tvättstugan igen ;)

Vad hittar ni själva på denna lördagen ?

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: