16 September

2011-09-16 18:53:14
Allmänt

Då var det helg och jag sitter i soffan och slappar efter denna dag. Idag var det dags att åka till amadeus för undersökning av mina ben. Hon kom fram till att jag skulle få träffa en sjukgymnast och köra rehab. Det sitter förmodligen i knäna så det blir att kolla med sjukgymnasten och lägga upp ett träningsschema sedan får vi se hur det går.

Annars har jag diskat, har även varit och handlat lite smått till ikväll och sedan varit en runda på clas ohlson för att inhandla ett nytt lysrör.
Skulle nämligen duscha idag och då funkde inte lyset så det var mörkt som i natten att duscha hahah..

Ikcäll blir det lite kyckling och klyftpotatis när David kommit hem, han är och skejtar, så det blir mumma.
Imorgon ska vi rensa lite i Davids garage och slänga lite saker. Sen vet jag itne vad som händer.
Söndag blir det till Jönköping för att åka upp och fira andreas och träffa syster och alla, trevligt värre:D Ser jag fram emot..

Nej nu blir det lite surfande för min del

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: