15 September

2011-09-15 17:39:46
Allmänt

Ajdå nu var det ett tag sen, det var inte medningen att de skulle bli så ju, men har haft annat att tänka på helt enkelt.
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, varit och sökt jobb och lite så :).
Hoppas på ett ställe där jag var igår så hoppas hoppas hoppas. Har även sökt in till en utbildning så får se om jag kommer in på den eller ej, återstår att se.

Ska hem till mamma sen och förmodligen se hockey matchen hv-dif på nätet, hoppas på att de kommer att funka.
Är sjukt sugen på att se matchen nu..

Imorogon ska jag till läkaren för att kolla upp mina ben, har värk i benen utan någon anledning? Väldigt konstigt så ska be om att få en tid till en ortoped sen som kan kolla upp de, kanske sitter det i knäna?:/

Nej nu ska jag göra klart lite saker och även vänta på mamma som kommer och hämta mig:)
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: