10 september

2011-09-10 18:42:08
Allmänt

Då var det lördagidag och det är tvättdag, yeeeeah eller inte. Men det är sånt som måste göras.  Har inte gjort så jätte mycket mer, satt in lite tshirts i garderoben så att vi får ordning på allt. Men det blir nog bra till slut tror jag.

har ätit lite smått nu också, och ikväll blir det nog kina mat eller pizza vi får se vad det blir. Vet inte vad jag är sugen på riktigt. men är någon timme kvar tills dess.

Satt och kollade på Stefan Livs cermoni idag, det var verkligen rörande och det kom någon tår. Det var väldigt rörande när hans ena son tog rosen och rörde den på bilden på sin pappa. Då inser man att de aldrig mera kommer att få se sin pappa. En väldigt hemsk tanke, alla mina tankar går till Stefans barn, fru, familj och alla vänner.
Att en person kan beröra så många människor som aldrig har möts i det verkliga livet.  Det jag settav Stefan i tv och i verkligheten på isen får mig att känna att detta var inte rätt. Han lättade alltid upp stämningen och var oehört snäll och omtänksam.
Som repoterna sa han hade alltid tid över för oss.
Du har gått bort men vi kommer alltid att minnas dig, en legend en stjärna en far. Må du ha de bra där du är nu.

Vila I Frid Stefan Liv

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: