1 September

2011-09-01 14:45:59
Allmänt

Då var det ny månad och nya tag som jag brukar säga. Hoppas på att denna månaden ger mera framgång en denn förra.
Igår var det inventering på jobbet, hade tiden 18-23 men vi blev nästan kvar till klockan 12. Fick räkna soppäsar oh herregud när jag kommit till över 400 tappar jag räkningen och är tvungen att räkna om allt. Pust det var lite irriterande men de gick tillslut blev över 600 i alla fall.

Nu hade jag tänkt gör mig iordning för jag ska åka till ullared med mamma, även zinke ska med hör och häpna.
Får väl se om jag hittar något har itne tänkt att storhandla, men något litet ska vi väl hitta.

Nej nu blir de att göra sig klar så att de inte får vänta sen :).
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: