6 Oktober

2011-10-06 19:43:46
Allmänt

Då var det torsdag och jag har varit på massage idag, underbart både skönt men lite smärt med som det ska vara.
Åkte sedan hem till mamma och zinke för att hjälpa till med en sak i badrummet, så nu är de klart bara en små sak som skall fixas.
David kom sen hem dit också så vi fixade in en bil i garaget som han ska fixa till sen åkt vi hem och beställde pizza som mamma stod för, tack så mycket för den underbart gott var de sitter just nu i soffan och är propp mätt.

Tog även disken nyss och nu blir det väl tv snart innan sängen kallar om någon timme.
Imorgon ska jag nog in till stan lite på förmiddagen sen ska jag och mamma iväg och handla present till min kusin Jennie som fyller 18 år:)

Så nu blir de att surfa lite innan tvn kallar
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: