5 Oktober

2011-10-05 15:28:27
Allmänt

Då var det en ny månad och vintern är snart här, julen närmar sig smått och jag känner bara att nej jag vill ha värmen, jag vill att det är ljust ut längre än vad det är nu.

Idag har jag inte gjort så värst mycket var och inhanlade lite smått innan till maten idag, blir först tacos och sen efter det blir det att göra en tacopaj så att David har någon mat med sig imorgon till jobbet så det blir mumma..
Tog även disken när jag kom hem så att det inte blir så mycket när man lagar maten och ätit den så det blir prima.

Imorgon står massage på listan, ska bli  skönt med lite avkoppling men det är de den sista nu på ett tag, sen blir det ett uppehåll :). Annars vet jag inte vad som ska ske mera imorgon.

är det någon som sittar och håller på ett gott recept, som man vill dela med sig av?
Har dålig fantasi nu när det gäller mat, så om ni vet något smarrigt skicka de gäran :)

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: