19 Oktober

2011-10-19 19:49:55
Allmänt

Blåsigt och regnigt väder är vad det är idag, men det är mysigt såhär på kvällen när man sitter tillbakalutad i soffan men lite ljus tända.
Idag var det en runda till doktorn som gällde, tänkte cykla först men regnet och blåsten stoppade mig så det blev bussen ut till söndrum.
Läkaren konstaterade att det var belastningsskada på mina ben, men jag är lite skeptiskt till det eftersom han inte kunde säga varför jag får samma smärta i mina ben när de blir lite kallt som när jag sitter stilla som när jag rör på mig.
Men blir att boka tid hos sjukgymnasten igen för att träna ett tag och går det då inte över då blir det läkaren igen.
Enormt jobbigt att gå runt med smärta i benen och att det bara går över med värktabletter.

Annars har jag bara vilat idag igen, fick samma enorma huvudvärk idag som igår, men idag blev även synen suddig lite obehagligt faktiskt, men det har mesta har gått över nu i alla fall.
Blev en lätt matlagning idag det fick bli tacos och nu är disken klar och jag sitter i soffan och njuter av kvällen.

Imorgon vet jag inte vad som händer få se hur jag mår om det blir likadant som idag och igår, det återstår att se!!

Kommentarer
Andreas

Inte kul det där med benen, men vad är en belastningsskada egentligen? Har ingen koll faktiskt.

Det med huvudvärken, det kan inte vara migrän? Med tanke på att synen blir suddig?

Hoppas allt blir bättre!

2011-10-21 @ 02:29:50
Nina

Skulle också chansa på att det är migrän du får när även synen blir suddig och med tanke på att du skriver att den är extrem så är det säkert så :/

2011-10-22 @ 09:18:43
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: