18 Oktober

2011-10-18 15:38:21
Allmänt

Regnet det bara öser ner, så ser det ut i sommarstaden just nu, det blåser även och har sig.
Igår blev det fotbolll på örjansvall, och det blev bra siffror slutade 1-3 och det kändes underbart. Matchen var väl helt okej andra halvlekt tyckte jag att vi ägde. Mamma följde med mig och vi hade det trevligt, vädret var helt okej var uppehåll och ca 10 grader.

Idag har jag inte gjort så mycket har haft huvudvärk hela dagen så jag har mest vilat, varit en snabbis på willys för att inhandla värktabletter och matlagningsgrädde.
Blir korvstroganoff till middag idag, så de kommer bli mumma dags att börja laga snart kanske?
Efter det ska vi ut till garaget i trönninge och fixa Davids kompis bil lite, sen ikväll blir det nog lugnt.

IMorogn blir det läkaren igen fast en annan för att kolla upp mina ben för att se vad han har att säga om det. Jobbigt att gå runt med värk utan att veta varför man har ont??

Nej matlagning nästa!!

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: