17 Oktober

2011-10-17 15:41:58
Allmänt

Sitter och kollar ut genom köksfönstret på trafiken som rullar på mednas solen lyser upp det som händer.
Jag har lite beslutångest idag faktiskt, djurgården kommer ikväll och gästar hbk för en match i allsvenskan men jag vet inte om jag ska gå och kolla? Vad talar emot egentligen, årets första match för mig i så fall men har jag orken? Oekar jag betala för en biljett när ekonomin ser ut som den gör? Jag kan stanna hemma och lyssnba på radion men visst det är inte alls samma sak att lyssna som att se?
Vad ska jag göra?, gå eller inte gå?

Annars har jag inte gjort så värst mycket, varit en runda på stan en snabbis blev det och snart ska jag laga lite mat hade jag tänkt.
Sen är frågan om man ska till örjansvall eller inte?
Valet borde vara lätt, jag sa jag ska se en match iår och det är när de kommer hit, men nu tvekar jag, kan det vara kylan och pengarna, eller är jag bara helt enkelt för bekväm för att gå ut?

KOmmer jag ångra att jag inte gick om jag inte går? Om solen hade varit uppe längre vid denna tiden hade jag kanske inte tvekat lika mycket, eller hade jag?  Usch fy blä jobbigt, men det återsår väl o se vad kvällen har att vänta.
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: