16 Oktober

2011-10-16 17:23:06
Allmänt

Då var det söndag och denna dagen består av underbart väder. Solen har varit framme hela dagen och håller sig fortfarande framme. Inte ett moln på lång sikt så underbart så underbart.
Har vairt ute och gått i 1 timme och njutit av vädret, kände att jag behövde komma ut och njuta lite.

Tog mig ett kallt glas cola och sitter i soffan och njuter lite innan jag tänkte göra mig en potatisgratäng.
Funderar lite över hallen också, vi ska få nya tapeter men jag vill egentligen inte ha en hatthylla för att den tar så stor plats och hallen känns så liten, men sen kan man heller inte ha någon med krokar för jag måste ha mina mössor, halsdukar och vantar någonstans vart?
Är det någon som har någon ide på hur man kan lösa detta?

Längrat tills de kommer nya tapeter så att man kan börja "inreda" i lägenheten, med hyllor tavlor osv.

Tror vi ska ta oss till hemmakväll sen för att hyra oss en film, är inte helt fel en söndagkväll. Så det blir lite mys söndag.

Imorgon är det en ny veckan och då återstår att se vad som händer  :)

Svar till Andreas så har vi ej fått någon snö ännu, men ni kanske har?

Kommentarer
Andreas

Nope, ingen snö här heller! :)

2011-10-21 @ 02:25:35
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: