11 Oktober

2011-10-11 13:54:01
Allmänt

Idag är det huvudvärksdagen må jag säga, ligger i soffan och slappar och försöker få bort min huvudvärk. Har ätit lite så nyss så hoppa på att den kommer att försvinna snart.
Underhåller mig själv genom att kolla på Arga snickarn på kanal5 play, ett program spom jag är fast i just nu.

Idag annars har jag inte gjort så mycket, diskat lite och lagat mat annars inte så mycket mera. Vädret är blåsigt och just nu lite sol, annars har det regnat det mesta i morse.

Vad som händer idag är väl inte så mycket, kanske iväg och handla lite sen för det ekar ganska tomt i kyl och frys.
Sen ikväll blir det förmodligen fotboll, viktig match ikväll, så ser väl kvällen ut tror jag.
Kommentarer
Andreas

Ingen snö än då? Höhö!

2011-10-16 @ 00:53:39
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: