Tisdag

2011-05-17 13:04:13
Allmänt

Grått och tråkigt väder är det ute, regnet kommer då och då. det är bara så typiskt att när man är ledig ja då självklart ska det bli dåligt väder och när man jobbar är de oftast varmt och skötn ute.

Imorgon är det dags för jobb, jobbar till stängning sen så jobbar jag hela veckan till söndag. Så jag passar på att vila nu när jag är ledig.

Har ringt lite privata hyresvärdar angående lägenhet jag hoppas på att jag fick napp på en av dom, annars letar jag vidare som en galning. Letar även efter meck plats till David, som ett litet garage eller lokal där han kan vara i. Så om någon vet något säg till, är i behov av det!!

Annars händer det inte så mycket utan det är så det ser ut i nuläget, lägenhetsletande och jobb.

Nu ska jag väl ta och leta lite till sen bara slappa vidare:)
Kommentarer
Andreas

Har David hittat någon bil att meka med?

Kolla på Blocket och sök efter garage, kan finnas något att hyra.

2011-05-17 @ 23:15:52
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: