Fredag

2011-05-13 11:12:18
Allmänt

Nu är det snart helg för vissa men inte för mig, nej min helg börjar på söndag då jag äntligen är ledig:). Ska bli skönt att få vara ledig när man jobbat hela veckan..
Så 3 dagar ledigt än så länge sen blir det jobb på onsdag igen.

Sitter just nu och väntar in tiden, kollar runt lite på nätet och gör mig iordning för jobb som börjar om drygt 1 timme.
Ikväll blir det förmodligen utgång med fotbollsgänget, men vi få se hur det blir med förhoppningsvis. Blir inte allt för sent i så fall eftersom jag jobbar dagen efter.

Imorgon blir det jobb igen och sen bio på kvällen med David. Ska bli mys mys.

Annars händer det inte så jätte mycket mera än jobb. Ska väl ta mig ett glas cola nu och surfa lite innan jag tar och cyklar bort till jobbet!!

Svar till min bror: "Ja, jag hoppas också på att de kan leda vidare till ett heltidsjobb. Få se hur det blir efter sommaren"
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: