Evigheter

2011-05-11 11:16:52
Allmänt

Sen sist jag skrev några rader i kära bloggen. Haft fulla muggar och när jag väl vill skriva kommer jag ej på något att skriva så den har blivit lidande lite.

De senaste veckorna har varit intensiva mycket att göra och mycket jobb. Vilket är positivit.
Förra veckan hade jag jobb hela veckan förutom tis och söndag..
Även denna veckan består av mycket jobb..

Måndag-Lör: Jobb 19-21.. Sen är jag ledig söndag skönt med en liten vilodag.
Nästa vecka är det mycket jobb också Ons-Sön med varierande tider.
Sen till sommaren blir den endel också och veckorna framöver men det är bara att tacka och ta emot.

Dock blir fotbollen lidande lite, med träningar och matcher men hoppas på att jag framöver kommer få tider som skall passa lite bättre med mina träningar och matcher..

Letar för övrigt lägenhet, om någon har någon nys om 2a-3a i halmstad så hojta till..

Nej om man skulle göra sig klart för jobb nu...
Kommentarer
Andreas

Härligt att du får jobba en massa! Hoppas du kan få fast så småningom.

2011-05-11 @ 22:17:28
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: