Onsdag morgon

2011-03-02 07:37:49
Allmänt

Då var det dags för att göra sig iordning för andra dagen på praktiken.. Igår gick det faktiskt bra, jag fick sitta i kassan hela dagen förutom 10minuter då jag var och skyltade lite bland godiset.
Började först med att stå bakom och kolla hur det gick till, men efter mindre än 1 timma satte jag mig själv bakom och satt sedan kvar medans personal stod bakom och kolla så att allt gick rätt till.
Fick sedan en helt egen kassa efter e stund där jag satt  själv hela dagen, hade självklart en bakom mig men hon satt vid kassan så vi satt rygg mot rygg men det gick bra:)..

Nu får vi hoppas på att denna dagen går lika bra, är smått krasslig slemmig och huvudvärk men de är bara att ta sig en ipren så blir det nog bättre:).
Tror det blir kassan idag igen sen ska jag få lära mig självscnningen också :). Så det blir nog bra:)..

Ja nej nu ska jag fixa de lilla sen åka iväg!!
Kommentarer
Andreas

Kul att det går bra!

Är du kul då?

2011-03-02 @ 20:43:04
sara

kul :D du verkar trivas ju!=)

2011-03-03 @ 11:11:48
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: