Lördag.

2011-01-22 13:46:22
Allmänt

Till svar på din fråga kära bror, så gick de inte som planerat enligt ett jobb jag sökt och hoppas på. Man tappar hoppet när de inte slutar som man vill. Men de blir väl bättre snart.

Lördag idag och solen skiner och himlen är blå underbart väder ute, men jag sitter dock inne men har varit ute en pyttelitenstund i alla fall.
Ikväll är de tänkt att jag ska hem til Michelle som fyller år imorgon, hon ska ha lite partaj ikväll så de ska bli trevligt.
Få se vad jag hittar på tills dess.

Fick förresten jobba nästa vecka också vilket är skönt, blir lite mer klirr i kassan där sen. Och på tisdag kommer lönen blir skönt, men den ska inte användas utan sparas  hela summan. Måste ju tänka lite framåt och bara spenderar.

Nej nu ska jag vila lite, imorgon väntas en jobbig tränings dag med spinnging i 1 timme sedan fotboll i 1,5 timme så de blir mycket träning imorgon!!!


Martina
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: