Fryser

2011-01-15 17:28:22
Allmänt

Sitter och är iskall om mina små händer brrr.. Men jag fryser ganska lätt kanske kan det bero på detta? Sitter i min sköna säng med datorn i knät och kollar på the hills, det funkar alltid att kolla på när man inte har något att göra faktikst!!!
Lagade thai soppa innan idag blev smaskens, verkligen mumma.. Åt även min lilla bakelse som jag skulle ätit igår men sparade den tills idag istället, med blåbär på mums för den med!!

Ikväll blir det en lugn kväll ska upp tidigt imorgon och iväg på cup i markaryd och då ska vi komma längre än de andra gångerna! Men de kommer bli kul sen väntas det jobb hela veckan och träning och fest hos michelle till helge..

Sen veckan efter de ska jag ta tag i allt igen, det är svårt att få tag i folk nu när man jobbar så de får blir veckan efter, jag ska inte ge mig jag ska ha, jag är värld det.... Det ska slå in usch fy vad jobbigt det kan vara...

Nej nu få jag ta andra saker i tankarna.. Dags för cola!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: