Cup.

2011-01-16 19:18:37
Allmänt

Idag har det varit cup i Markaryd, vi kom vidare från gruppen men sen tog det stopp. Men de var en rolig cup och jag tycke ratt vi kämpade bra.
Nu sitter jag i min säng och ska kanske ta bussen in till David för att kolla på film, vi få se ska ringa honom snart och se vad han säger.
Har lagat mat tills imorgon så allt är färdigt inför morgondagen. För imorgon väntas det jobb...

Nej annars har det inte hänt så jätte mycket mera idag mer än cupen.  Ja nej om man skulle ta och ringa och se om de blir film eller om de blir hemma istället.

Kommentarer
Andreas

Hej!



Sorry att jag inte varit inne här på ett tag men jag har knappt varit ute på nätet alls sen flytten.

Vad var det som inte gick som planerat?



// Brorsan

2011-01-17 @ 16:52:26
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: