Nyklippt

2011-02-22 12:13:23
Allmänt

Tisdag och solen skiner dock med mycket moln på himeln. Känns som om sommarn börjar närma sig när det fina vädret tittar fram dock är det fortfarande minusgrader ute. Nu vill jag har värme, sol och bad. Men det kommer väl får vi hoppas på.
Har varit och klippt mig idag behövdes kändes det som, hel nöjd är jag dock att man är lite fattigare. Köpte även"pulver" som man ska ha i håret, har tänkt på det länge men aldrig blivit av, men nu så!! Behöver även en ny plattång så det får införskaffas också se hur mycket pengar jag har nu efter lön o lite annat.

Ska hem senare idag och fixa lite med sökningar till jobb och så för imorgon ska jag ta bilen ner till Helsingborg:).
Jag köpte kanelbullar innan när jag var inne i stan så funderar på om man kanske skulle ta och smaska i sig en :)..
Kommentarer
Andreas

Du får lägga upp ett kort så man får se hur det blev!

2011-02-22 @ 21:37:59
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: