Imorgon sätter allt igång!!

2011-02-28 18:46:01
Allmänt

IMorgon är det tisdag och ny månad och en helt ny månad för mig med saker att göra.  Imorgon börjar jag min praktik ser ändå fram emot de fast jag ej kommer få några pengar för de. Men förhoppningsvis leder det vidare. Men inte för höga förhoppningar för det gillar jag inte!!

Annars idag har jag inte gjort så jätte mycket, vaknade med huvudvärk och den har suttit i hela dagen från och till i princip. Är slemmig i halsen och allt vad man kan vara men det stoppar inte mig från praktiken.
Ska bli interessant och se vad som händer tror jag ska vara vid charken direkt faktiskt.

Ja nej händer inte så jätte mycket ikväll blir lugnt med lite tv och så:)
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: