Ett steg närmare

2011-02-17 09:55:15
Allmänt

God morgon!! Nu är snart denna veckan slut också allt bara springer iväg tycker jag. Idag är det tänkt att jag ska göra lite nytta inom jobbfronten och det ska jag göra bara banka in det i huvudet även om det inte är det roligaste att göra men det är ett måste..

Mötet på willys gick väldigt bra, om det blir som vi planerat blir det praktik och sen om jag visar framfötter och de är nöjda med mig blir det förmodligen sommarjobb också. Så nu har jag inget att förlora bara mycket att vinna på det. Sen vet man aldrig efter sommaren kanske de utvecklar mer och jag får mer, förhoppningsvis men det ska jag inte hoppas för mycket på.

Men känns som jag kanske kommit fram ett steg nu med allt men det är fortfarande mycket kvar ändå så bara kämpa kämpa...

Nej om man skulle börja med sitt "jobbande" för dagen då..
Kommentarer
Andreas

Härligt att det äntligen hänt något! Det där kommer du att klara av!

2011-02-21 @ 12:35:06
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: