Alla hjärtans dag

2011-02-14 10:43:06
Allmänt

Som sagt idag är det alla hjärtans dag. En dag som många lägger ner mycket tid på att planera och köpa presenter och allt. Men jag har inte gjort det, blir ingen present idag till David. Vi har sagt att eftersom vi inte har så mycket att röra oss med så köper vi inget och det tycker jag ändå är bra fast man vill ändå ge något litet ändå så vi få se.

Helgen har annars varit hur bra som helst och hur mysig som helst nu har vi tagit igen allt vi missat under min lilla semester i fjällen och under min insjukning.
Torsdagen blev det tacos, film och mys.. Fredagen gjorde vi egen pizza på färsen som blev över från tacosen med massa annat på och film på det.. Lördagen åkte jag till ikea med min kära mamma och hade väldigt kul vi shoppade eller ska jag säga att mamma gjorde det till hallen i deras hus och det blev verkligen jätte fint!!! Jag fick ett litet bord plus två stycken stolar som man kan ha utomhus jätte söta. Tog även en runda på väla där jag hittade ett par gröna byxor riktigt nice!!

På vägen hem åkte vi inom blomsterlandet där jag köpte rosor till min älskling som jag skulle ha med mig på kvällen. Vi lagade egenmarinerad kycklingfilé med hasselbackspotatis och tzatziki mumma var det!!
Igår var det sista dagen på helgen då min kära bror kom på besök, jätte kul att träffa honom och se att han mår bra. Nästa gång får jag hälsa på er:)..
Sen blev det mys hos David med god mat, film och massa onyttigheter.

Jag har som sagt haft en underbar helg:)

Idag är det massage inplanerat, blir: ben, lår, vader och fötter få se hur detta kommer gå. Jag hoppas på att det kommer bli skönt i alla fall.

Jag måste även kolla nätet och så, jag sa till mig igår att jag måste tänka lite på mig själv angående vissa saker och vad som är bäst för mig att göra nu.. Detta ska lösa sig, det bara ska de!!

Nej nu blev det mycket text, hoppas att de inte är för drygt att läsa:)
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: