11 Februari

2011-02-11 14:29:00
Allmänt

Wie ett bra tag sen det skrevs några rader i denna lilla blogg. Men nu är det dags för några nya rader tycker jag allt.
Har varit borta i 1 vecka uppe i vemdalen och åkt skidor, har haft det riktigt kul. Underbar lägenhet med super utsikt härligt gäng med massa bus och skratt, speciellt näst sista kvällen då vi tog fram pulkorna ner till stället vi skulle käka på. Då fick man säg ett gott skratt :)..
Att åka skidor började annars inte så bra, redan första dagen fick jag ont i troligtvis mina benhinnor på båda benen, så fick avbryta efter bara 3 åk den dagen. På kvällen upptäckte jag att de var svullet och ömt, så fick hoppa över en dag men nu är de som tur bättre men höll i sig hela resan dock..

Hemkomsten av resan kunde dock sluta bättre, söndag natt eller ska man säga måndag morgon fick jag magsjukan, även min kära mamma. Sen fick jag även höra att Jarkko(mammas bror) och Andreas(systers sambo) hade åkt på det också, så vi låg 4 stycken insjukna i magsjukan.

Nu har jag frisknat till och sitter hos David som jag inte träffat på ett tag efter resan och sjukdom.
Vi hade väl tänkt fira vår 5års dag som var den 1 feb, men få se om de blir ikväll eller imorgon eller hur vi ska göra, inte riktigt bestämt ännu.

Till helgen kommer förmodligen min kära underbara bror och hälsar på, så får vi se om hans flickvän Gabriella är med ( som även gjort denna blogg). Ska blir super kul att ses har inte setts på månader nu eftersom han flyttat upp till Långsele.

Imorgon ska även jag och mamma iväg till Ikea är det tänkt och inhandla lite nytt till huset som är lite renoverat.
Så det ska bli kul ser fram emot det :).

Ja nej nu känner jag att jag har skrivit av mig, nästa vecka väntar nya möjligheter, jag känner att jag måste ta tag i vissa saker så att allt kommer att lösa sig. ÄR fortfarande lite osäker på hur och vad jag ska göra men de löser sig:)..

Nu blir de lite Daniel adams ray som får mig på bra humör och surf.

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: