31 Augusti

2011-08-31 11:59:37
Allmänt

Då var det sista dagen på augusi månad nu börjar vi gå mot hösten på riktigt och sommaren är slut tyvärr. Men jag har inte märkt mycket av den heller för den delen.
Vädret är väl som vanligt fast det har inte regnat på ett tag men det kommer väl anntar jag.

Idag blir det inventering på jobbet 18-23 kör jag idag, Bea hade med den tiden så jag hoppas på att vi kör tillsammans så blir det lite roligare :).
Får väl göra lite käk innan, blir väl kanske wok är egenligen inte sugen på det men har inte så mycket annat att välja på här hemma. Är även enormt cola sugen, men jag orkar inte gå och köpa så det skiter sig nog. Men jag överlever nog allt :).

Imorgon ska jag till Ullared, får se om jag hittar något vet i alla fall att det blir patroner att inhandla sedan får vi se vad som dyker ner i vagnen. 

Nej nu kurrar magen dags att börja med maten, hör även att posten kommer undrar om det kom något skoj?
Kommentarer
Andreas

Kul att du börjat blogga igen! Ska följa den!

2011-09-02 @ 03:13:30
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: