30 Augusti

2011-08-30 16:04:17
Allmänt

Vädret är som vanligt om man får säga så, det regnar sen uppehåll en lite stund sen kommer regnet igen och igen och igen. Usch börjar vi närma oss hösten kanske? Vart var sommaren jag hann inte ens känna värmen. Det hade inte varit helt fel med en utlandsresa just nu för att känna värmen och bada och steka sig själv, låter underbart. Men mycket tala emot för att man ska kunna åka. Men jag får väl drömma mig bort helt enkelt.

Idag har jag jag inte gjort så mycket varit en runda och handlat, tagit hand om mega disken efter 2 dagar och nu sitter jag här och ska göra Thai soppa snart. Jag har egentligen inte orken att göra den eller lusten heller. Men jag har inte ätit bra på 2 dagar nu så måste ha mat i mig. Igår blev det bara en liten cesarsallad och sen varma mackor sen inte mer på hela dagen. Idag har jag endast ätit lite chips så jag måste ha något vettigt i mig.

Har även funderingar på en lättare utbildning som jag hittat inom handel men är ej säker på de. Ska ta mig en funderare och titta vidare på om jag kanske kan hitta något annat inom samma bransch.

Om man skulle hälla upp ett glas cola och sen sätta igång med soppan, hur enkel soppa som helst för den som vill prova. Kyckling, paprika, vatten, nudlar, lite krydda och buljong sen är de tinte mera super enkelt.

Nej nu blir de laga heeeej!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: