Torsdag

2011-04-07 09:41:00
Allmänt

Torsdag morgon, solen skiner lite smått men de ska väl bli bättring på det om man läser på smhi:s hemsida.
Dock ska det blåsa, men det är inget ovanligt om man bor här i Halmstad då är man van vid blåst.
Idag ska jag åka hem lite, är oftast hos David nämligen så nu blir det hem lite till mamma. Hade tänkt att måla stolarna där hemma eftersom det skulle bli så bra väder. Från bruna till vita.
Sedan får man inhandla svart tyg till att klä om dom också. Kommer bli så bra kan se det framför mig.

Ska nog även ta och fota soffan ska försöka sälja den om någon vill ha den villsäga, vi funderar nämligen på att köpa en ny. Dock finns både för och nackdelar med att ha kvar den.

Den är så mjuk och skön att sitta i så man vill inte gå upp, inte alls sliten. Dock tar den stor plats och är kanske inte så jätte fin jämfört med sofforna idag som man vill ha. Så vi få se..
Är de ingen somvill köpa den har jag en annan plan på vad jag ska göra med den.

Imorgon är de helg och då väntas det träning, mat och aktivitet med laget ska bli skoj.
Lördag väntas det jobb ska med bli kul, skönt att käna lite pengar och känna lite nytta, underbart!!

Nej nu blir det en titt på Big brother innan zinke kommer och hämta mig:)


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: