Tisdag = Regn

2011-04-12 18:26:26
Allmänt

Regn och regn och åter regn. Ja det kan man säga är vad vädret hade att erbjuda idag. Hela dagen har det regnat och regnat. Trist och tråkigt väder tycker jag allt. Men någon dag skall det komma sådant väder också.

Vad har annars hänt sedan uppdateringen.
I fredags var vi på grådskampen med laget, hade det väldigt trevligt med mat och riktigt kamp mellan lagen. Dock kom det laget jag var med i sist, men någon skall gör det med. Vi hade i alla fall kul.

Lördagen vart det jobb som gällde, satt i kassan och hade det trevligt, blev även lite ute i butiken för att sätta ut nya etiketter.

Söndagen var det bara slappe söndag som gälldet, har även hunnit med att grilla underbart gott!!

Har även sålt soffan som vi hade i Malmö. La ut den på blocket och trodde aldrig att någon skulle nappa på den för 3000kr, men vips så dagen efter ringde en ung kille och ville komma och kolla. Han kom igår och köpte den. Hur nöjd som helst är jag och lite förvånad samtidigt.
Soffan hade klösmärken på sig på alla delar och lite skrapmärken som blev efter att den stått hemma hos mormor, men han verkade inte bry sig och pungade ut 3000kr. Dessa pengar går självklart till en ny soffa som skall införskaffas när en lägenhet är fixad!!

Jag håller även på att "renovera" om köksbordet och stolarna målar och har mig, kommer bli bättre än innan!!

Det är väl det som hänt, om någon vet någon lägenhet eller så är det bara att hojta till!!:)
Nu blir det snart dags för en liten film och så efter en trevlig eftermiddag:)
Kommentarer
Andreas

Har du sålt fotöljer och så också eller var det bara 3-sitssoffan?

2011-04-13 @ 22:09:13
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: